Silviu Marin-Caea wrote:

> In oricare din cazuri, este un mare cacat, si Oracle este cel care il face.
> WTF?? voi cu cine tineti?  Cu Red Hat care este open-source friendly si
> contribuie la O-S sau cu Oracle?

cu ala de are mai multi bani :)

> Daca Oracle loveste sub centura pe unul dintre cei mai meseriasi
> contribuitori, nu va indignati catusi de putin?  Nu va deranjeaza?

RedHat a vrut sa joace in aceeasi liga cu baietii mari. Acum vad si ei
ca nu e chiar asa roz pe acolo.

> Ce dracu?  Dam foc la grane, otravim fantanile si ne ascundem in paduri?

Daca merge, de ce nu ?

> Eu propun sa-i dam de inteles lui Larry ca nu ne place deloc ce a facut, si e
> cazul s-o dreaga cu Red Hat (adica sa faca un targ cumva cu ei, si cu SUSE)
> daca vrea sa vanda Linux.

Why ? Ce interes are sa dea purcoiul de bani la suport la RedHat cand
poate sa-l aiba inhouse ?

nu stiu cum vi se pare voua, da preturile lu redhat de suport mi se par
complet nesimtite pentru unii de vand munca altora.

sin