On Friday 03 November 2006 22:34, Vali Dragnuta wrote:
> Bre, aici chiar exagerezi - si chiar intr-un mod patetic as putea spune.

Astept neexagerari nepatetice despre super-proiecte open-source care se mai
fac inca fara nici un banut, cat de mic, ci numai din coding la subsol, in
timpul liber.

Eu nu zic ca nu mai exista aceasta chestie, ba dimpotriva este foarte
prezenta, dar sub forma de patch-uri, bugfix-uri, new-features la softuri
existente.

Oricand un proiect trece de un anumit nivel, intervin cumva si bani dintr-o
directie sau alta, pentru a se putea sustine dezvoltarea.

Am uitat sa trec in lista aia si Trolltech.

Si BTW, ala e "topul" care mi-a venit atunci in minte, ordinea de acolo nu e
neaparat cea corecta, si nici nu exista o ordine absoluta intr-un lista de
mere si pere.  Dar oricum, se intelege ce-am vrut sa zic.