On Mon, 13 Nov 2006 20:48:08 +0200 Mugur Amariei wrote:

> am folosit documentatia de la qmailrocks

Foarte rau, dar fara suparare, ai o instalare varza in partea de
domenii. Vezi mai jos de ce.
A, ca uitam sa te intreb, ai incercat pe forumul lor sa gasesti
rezolvarea? La urma urmei, daca ofera o solutie ar trebui sa ofere si
un soi de suport pentru ea, zic eu.

> 1. am listat mai jos output-ul pentru /var/qmail/bin/qmail-showctl
> defaultdomain: Default domain name is anpcppsr.ro.

Aici foloseste cu incredere mail.anpcppsr.ro

> defaulthost: (Default.) Default host name is anpcppsr.ro.

La fel ca mai sus, mail.anpcppsr.ro

> locals:
> Messages for anpcppsr.ro are delivered locally.
> Messages for pti.ro are delivered locally.
> Messages for protectia-consumatorilor.ro are delivered locally.
> Messages for consumatorul.ro are delivered locally.
> Messages for consumers-protection.ro are delivered locally.
> Messages for marca-increderii.ro are delivered locally.
> Messages for proq.ro are delivered locally.
> Messages for punctulverde.ro are delivered locally.

Aici e varza :)
Cum au ajuns domeniile astea in locals? Folosesti domenii virtuale.
In locals eu as pune doar mail.anpcppsr.ro

> me: My name is anpcppsr.ro.

La fel, mail.anpcppsr.ro

[blablabla]

In momentul in care ai optat pentru qmail te-ai inhamat la un setup de
tip "do it yourself". Si deci nu ai nici o scuza ca nu ai citit
documentatia :)
In general cei de la qmailrocks nu sunt prea bine vazuti fiindca iti
dau o instalare out-of-the-box din care nu ai inteles nimic, si pe care
nu o poti depana. Pentru Linux incearca documentatia de la
http://shupp.org/toaster
Mai departe, vorba unor clasici in viata, eu unul as purta discutia doar
cu facturierul pe masa :)

--
Adi Pircalabu (PGP Key ID 0x04329F5E)

--
This message was scanned for viruses by BitDefender for Linux Mail Servers.
For more information please visit http://www.bitdefender.com/