arny wrote:
Dorin Lazar wrote:
Este doar /lib, /usr/lib si lib64 symlink catre */lib, la fel va fi si in Bluewhite64. Ah, si daca esti curios cum e la alte distrouri, le poti instala si studia sa vezi cum au abordat ei problema.

Din ce îmi amintesc eu, */lib era pentru binarele pe 32 de biţi şi */lib64 pe (surprinzător) cele pe 64 de biţi. Dar va trebui să-mi scuzi ignoranţa, de ceva vreme nu am mai cercetat problema cu atît de mult interes. Pînă una alta, de ce mai ţii */lib64 ? Dacă tot îl faci link la /lib, ai putea să nu-l foloseşti deloc. Dar, uh, let me guess, sunt aplicaţii care se aşteaptă să găsească bibliotecile în */lib64 ? Oare de ce?
  Dorin