Citat din arhive, nu am primit o perioada mailuri, nu stiu din ce motiv.
" Şi, ca detaliu picant, Arny tocmai a călcat licenţa qmail-ului,
făcîndu-l GPL. Luaţi versiunea respectivă, şi modificaţi-o, şi faceţi un
  fork... Cît mai rămîne în forma asta."

http://cr.yp.to/qmail/dist.html
You may distribute copies of qmail-1.03.tar.gz, with MD5 checksum 622f65f982e380dbe86e6574f3abcb7c

Daca te uiti atent in qinstall, qmail are acelasi md5sum. Deci este OK, distribui acelasi pachet.

Daca te uiti in netqmail-1.05, vei afla ca este aceasi chestie cu qinstall, in sensul ca si ei dau acel qmail-1.03.tar.gz plus un script si niste patchuri care se aplica ulterior.

So, unde e incalcarea ?

--
The man who knows how, will always have a job.
The man who knows why, will always be his boss.