Consultantul in cauza v-a sugerat, sunt convins, si sa va inscrieti
folosind tor (retea de anonymizere), de pe o statie mobila (smart faza
cu wirelessul, trebuie sa recunosc), si sa folositi gmail, cunoscut
pentru ascunderea informatiilor referitoare la sender.

Am precizat din primul mail ca tin sa pastrez anonimitatea persoanelor
implicate. Si vad ca nu m-am inselat. La cat s-au incins spiritele
aici, am facut foarte bine. Credem in privacy si rulam un nod tor pe
unul din servere. Inregistrarea am facut-o de la statia mea, peste
cablu deci v-a puteti pastra teoriile conspirationiste pentru
evenimente mai importante. Eu doresc opiniile dvs, si nu pietre in cap
de la persoanele surescitate care se plimba pe acest forum.

De asemenea, respectivul consultant v-a sugerat si cele mai mari
enormitati, omisiuni si "usoare erori tipografice" pe care le-ati fi
putut face pe aceasta lista.

Domnul meu, felicitari! Sunteti cel mai rasunator troll pe care l-a
vazut aceasta lista cel putin in ultimii doi ani, desi mailul initial
parea prea obvious ca sa aiba efect.

Se pare ca ati atins o coarda sensibila in mintea catorva colistasi
care si-au propus sa va raspunda serios in ideea ca poate va aparea
via cautari pe google cineva suficient de retardat incat sa ia de buna
aceasta discutie. Personal sunt de parere ca daca o astfel de persoana
ar exista, nu ar sti oricum sa perceapa diferenta intre realitate si
fictiune.

Nivelul de cunoastere a sensibilitatilor membrilor listei ma face sa
cred ca sunteti inscris de cel putin 2 ani pe aici, fiind astfel o
mare probabilitate sa ne cunoastem deja. In orice caz, aveti de la
mine o bere la urmatoarea adunare in oras a acelei parti din RLUG care
practica acest gen de sport de echipa.

Credeti ce doriti. Din ce am citit, daca "troll-uiam" as fi fost
ignorat imediat de catre comunitate. Numarul de replies ma face sa
cred ca am ridicat niste probleme interesante. Nu este nevoie sa va
agitati.

Am invatat multe despre "comunitatea" Linux din Romania cu aceasta
ocazie. Totusi nu voi lasa o prima impresie proasta sa imi taie
elanul. In zilele ce urmeaza voi investiga una din aceste
"distributii", voi face niste teste si v-a voi tine la curent cu
rezultatele. Daca imi permiteti, desigur.

Cu respect

--
Sebastian Antonescu
CTO, Companie Anonima