Subredu Manuel dixit (2007-03-01, 11:39:03):

Din nou: respect pentru timpul dedicat si pentru munca depusa.

>  Storage-ul are raid5. Din punct de vedere hw totul era ok.

Sa nu-mi spui ca tu consideri RAID ca fiind o alternativa de backup :)

> politica de backup la ...  ~ 4TB ? :)

Desigur. De ce nu?

> anyway, politica de backup exista, dar nu la ftp. Tot ce este pe ftp
> este continut public, care poate fi adus din nou.

Si atunci de ce ai stat treaz atata timp si ai pus oasele la munca in
loc sa fii intr-un bar?

--
Digitally yours,
Florin Iamandi (Slippery)