Dizzy wrote:
On Friday 23 March 2007 12:56, Mihai (Cop) Moldovanu wrote:
Dizzy wrote:
On Thursday 22 March 2007 20:17, Mihai (Cop) Moldovanu wrote:
Apoi mai este o problema de vizibilitate a proiectelor. In cazul
proiectelor educationale parerea mea e ca Romania sta foarte prost. Aici
ar putea interveni foarte bine Politehnica si restul facultatilor. Daca
un 20% din temele de proiecte ar fi orientate catre produse necesare tot
in educatie cistigul ar fi enorm.
Ce inseamna aia "proiecte educationale" in acel context ?
Citeva exemple:
- "sa invatam sa numaram"
- "invata sa folosesti tastatura"
- "invata alfabetul jucind"
- "rascoala de la 1907 in imagini"

Scuza-mi ignoranta, astea banuiesc ca fiind pe OLPC ar da randament mai mare de invatat decat dintre niste carti (cu acelasi continut) ?

O carte este mai arida decit o alternativa interactiva (parerea mea). Ca randament de invatare... nu stiu. Nu vreau sa ma hazardez in afirmatii cum ca versiunile online au randament mai mare sau mai mic. Dar din ce vad la nepotul meu
este ca e mai atras de versiunile online decit de cartile citite.

Am o problema personala cred cu termenul "proiecte educationale" (in software) probabil indusa de multitudinea de abuzuri alte termenului referindu-se la programe de 2 lei, produse de firme de 2 lei pe banii statului (ai mei adica) si care nu folosesc la nimic. Dar un exemplu concret in care niste profesori vizionari au facut un proiect robot de genul acesta undeva la tara la noi si au avut foarte mare succes ar putea spala imaginea acestor cuvinte :)

Proiecte educationale ... Termenul este demonetizat dar in lipsa unui termen mai bun l-am folosit. Tu stii de vre-un proiect pilot in Romania care sa fi avut macar un oarecare grad de success ? Eu nu am auzit de nici unul .

Cop