Mike wrote:

> Legatura ar fi daca sunt 2 retele care functionau oarecum in paralel,
> care ori sunt separate fizic, ori cu vlan, altfel nu are sens sa fie 2
> masini ... si asa, se puteau folosi 2 interfete, da' ... asta e ...
> mare e gradina :)
Intr-adevar sint doua retele care functioneaza in paralel (dar nu sint
folosite vlanuri): A si B sint frontendurile a doua clustere iar
nodurile sint cu ip-uri private primite prin dhcp. Nu am suficeinte
cunostinte ca sa zic locul unde sint setarile gresite, dar pot sa vad si
eu ca setarile sint inconsistente.
O sa incerc sa mai intreb la servici in stinga dreapta sa vad poate
gasesc pe cineva care stie totusi de ce s-a ales solutia prezenta.
va multumesc