On 06/11/2007 04:17 AM, Mircea Vutcovici wrote:
On 6/8/07, Tarhon-Onu Victor <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On Fri, 8 Jun 2007, Tarhon-Onu Victor wrote:

>       Pai scrii o valoare intr-un OID (acelasi peste tot), iar
> linuxurile apeleaza /sbin/poweroff iar goazele krln32.exe
> fuckoff_shutdown_die_mtf\! . Va diferi putin configuratia serverului de
> snmp (linux fata de windows) si cam atit, in rest totul e identic.

        Ca sa fiu putin mai exact, eu pentru asta vad 2 metode acum:
        1. procfix. Declari un proces numit shutdown sa zicem:

rwcommunity comunitate_snmp_rw remote-station-ip
proc shutdown
procfix shutdown /sbin/poweroff

        Si ca sa "fixezi" apelezi
snmpset -v2c -c comunitate_snmp_rw hostname .1.3.6.1.4.1.2021.2.1.102.1 i 1

        unde .1.3.6.1.4.1.2021.2.1.102.1 e OID-ul pentru prErrFix pentru
procesul 1 (tu poti sa ai mai multe acolo, dar sa zicem ca asta e declarat
tot timpul primul).

2. Cam aiurea, ar trebui sa excluzi OID-ul cu pricina de la citiri
(man snmpd.conf, vezi "view").

exec TheShitDown /sbin/poweroff

        Din nou, presupunind ca asta e primul script din lista de
exec-uri:

snmpget -v2c -c comunitate_citire hostname .1.3.6.1.4.1.2021.8.1.101.1

        durerea e ca asta ilpoti triggera si la un snmpwalk, ceea ce e
aiurea:)

        Din cit am avut nevoie si am sapat eu snmp pina acum cam astea-s
solutiile pe care ti le pot oferi. Ti-o recomand pe prima. Practic ambele
ar trebui sa mearga si pe windows, insa pe windows va trebui sa gasesti
cu ce argumente apelezi krnl32.exe ala sa faca shitdown.

Pai mere din  command line:
shutdown -h -c "die beast"
teach me, master: shutdown asta e comanda standard windows ? ca eu n-am auzit de ea

PS: Mircea, problema era ca aceeasi metoda de shutdown sa mearga si in windows si in linux. reciteste intrebarea originala daca ai descoperit problema in mijlocul threadului