On Wednesday 13 June 2007 16:55:58 Mircea Vutcovici wrote:

> MS incearca sa fie cat mai POSIX compliant. Au bagat o gramada de
> comenzi pentru scripturi de la XP si 2003 incoace.
> Cred ca in curand o sa vedem bash, samba si X inclus in windows. :D

<< POSIX or "Portable Operating System Interface"[1] is the collective name of
a family of related standards specified by the IEEE to define the application
programming interface (API) for software compatible with variants of the Unix
operating system. >>

Sunt convins ca urmatoarea versiune de windows va fi si mai "POSIX compliant".
Adica va semana din ce in ce mai mult cu alte UNIX-uri. Iar a doua zi dupa
lansare va ingheta iadul.

Mihai