On 9/1/07, Alexandru Ionica <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Cred ca nu stii ce inseamna LUG .. Linux Users Group , oricum in nici un
> caz organizatia pentru idealuri sau
> organizatia pentru valori morale sau mai cine stie ce.

Parerea mea e ca atata vreme cat folosim software open source fara sa dam
nimic inapoi, ba mai mult, ne si castigam painea de pe urma lui, putem ca
macar sa avem un minim de respect pentru cei care ni-l dau noua moca, pentru
munca lor, chiar si pentru "idealurile" lor. Si sa spui ca "mi se falfaie de
valorile voastre" in timp ce beneficiezi de munca acestor oameni e usor
marlanesc.

Nu prea m-a interesat acest tread insa vad ca unii o iau pe aratura si
> sunt de-a dreptul oripilati ca lumea nu este
> 100% deacord cu o idee cu "moral value" sau daca sunt deacord ca vai ..
> dezastru , au alte lucruri carora le acorda
> importanta si ii doare "in freza" de treaba asta.

Pui problema gresit. Problema nu e ca unii sunt mai pragmatici si nu vor
sa-si bata capul cu petitii online sau ca nu le pasa daca ooxml va fi
adoptat ca standard sau nu. Problema, din punctul meu de vedere, a constat
in atitudinea brutala cu care au tinut unii sa ne informeze, in numele
"oamenilor normali" ca ei "dont give a shit ", ca oricum folosesc Office
platit de firma samd. A fost prea mult. Criticile initiale au fost decente
(ca site-urile nu prezinta bine informatia, ca petitiile nu au nici un
impact samd).

Afirmatia cu "Probabil ca daca Stallman se nastea in Romania, s-ar fi
> facut samsar si acum era dupa masini prin Germania "
> demonstraza ca a) ai insultat toti romanii ; b) esti incuiat

A fost doar o figura de stil, ca reactie la ce a zis sin. Am incercat sa-mi
inchipui ca Stallman ar fi scris in GNU Manifesto urmatoarele cuvinte
nemuritoare:
"nobody gives a shit. cred ca majoritatea celor de aici folosesc programe MS
cumparate de firmele pentru care lucreaza, nu de ei insisi. asa ca e
irelevant cat costa atata timp cat nu trebuie platite din buzunarul propriu.
"
Cred ca poti intelege o figura de stil, ca doar nu esti incuiat :D. In orice
caz, cer scuze pe aceasta cale poporului roman, in masura in care s-a simtit
ofensat. Si pt acest rant de vineri care s-a prelungit si sambata.
--
Andrei Dumitrescu