On 9/29/07, David Williams <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> si nici tu nu esti mai breaz.

> aha, d-aia are cota aia de piata.
>

> Neah, it's because if you don't use linux then you must be stupid.
> Idea e sa foloesesti "the right tool for the job" si the right tool for my
> deskop is xp and mac, pe servere am multe cu linux.

Pai singurele job-uri pentru care windoze e right tool sint jocurile.
Ca in rest se misca de parca e virusat. Il folosesc la lucru extensiv
si sint satul de "Outmuci is requesting data from the M$ sexchange
server", "not responding", "An error has occured: send ; don't send",
update every day si alte cacaturi din astea. Pe linga faptul ca ii ia
10 minute sa booteze (prin boot se intelege intervalul de timp de la
pornirea calculatorului pina la posibilitatea utilizarii unui program)

> Someone once said "if all you have is a hammer all you see is nails"

Si eu am auzit de windoazele ala care e responsive si ruleaza mai
multe aplicatii deodata si e secure etc. Dar inca nu l-am vazut.
Partea buna ar fi ca sint rabdator si astept :)

Eu de la calculator ma astept sa fie un tool. Si ca sa fie un tool tre
sa se comporte ca unul. Inchipuieste-ti ce s-ar intimpla daca ai vrea
sa dai cu ciocanul intr-un cui si de cind ai da tu cu mina in jos pina
cind tu ai lovi cuiul ar trece 10 secunde. Cam greu sa construiesti o
casa in ritmul asta ?
YMMV

> DW

Windows sucks