-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf
Of Andrei Popescu
Sent: Sunday, 30 September 2007 8:11 AM
To: rlug@lists.lug.ro
Subject: Re: [rlug] fiberlink ppoe pe linux

On Sun, Sep 30, 2007 at 12:27:01AM +0300, Florin Samareanu wrote:

> pai daca tu folosesti calculatorul doar pentru porn, nu e vina nimanui.

De fapt nici pentru jocuri nu e foarte bun, dar jocuri pentru Linux nu prea
se fac ... Si din cate am auzit despre Vista cu DRM-ul lui cu tot nici la un
film nu se mai poate uita omul (porn sau nu).

Din cate ai auzit? Dar nu verificat? Manci cacat cand te batzi cu pumnii in
piept ca o gorilla proasta dupa ce auzi ba de la unu ba de la altu, ia un
iso de vista si incearca sa vezi si zimi si mie ce film nu potzi sa fezi sau
nai scula de vista, io inca nam dat de unu care nu pot sa il vad

XP e platform de choice pentru gamers, wake up, oricum nu sunt romani care
cred ca plateste pentru orice licenta Microsoft si atunci de ce te doare
capu ca windows costa? Tea costat ceva?

Anyway it's a Linux mailing list so yeah Linux is the best no matter what
you need Linux can do it better then anything, not only better! But faster,
more secure, and at no cost, on top of that it has unmatched stability and
it's performance on commodity hardware outperforms any other operating
system performance on super computers.

DW