On Sat, 2007-10-06 at 22:57 +0300, Daniel Petre wrote:

> ciudata conceptie te-a adus la concluzia asta. adresele ip listate in
> rbluri (adrese in proprietatea isp-ului) sunt acolo din vina celor care
> le-au folosit mai mult sau mai putin temporar.

asa-i. dar s-a trimis mail de abuse, la care nu s-a deranjat nimeni sa
dea reply.

> oricum discutia asta a denigrat pina la urma la pareri din ce in ce mai
> penibile, sustinute doar de cheful da a da cu piatra inspre provider din
> lipsa proprie de capacitate sau determinare de A ALEGE altceva. e o
> lista de discutii libere (in limita impusa de categoria linux si ceea ce
> deriva mai mult sau mai putin) dar totusi fiecare parere denota clar
> caracterul fiecaruia :)

un kkt. e adevarat ca unii colistasi au fost ... jenibili. doar ca
incepand de la mailul initial (care n-avea ce cauta pe rlug@) si
continuand cu reply-urile tale, discutia a luat-o in balarii.
cresteti domle! vreti portu` 25 deschis? sariti cu banu! inteleg cum e
cu mailurile de abuse si cam ce cantitate de timp presupune raspunsul
catorva sute de mailuri zilnice (poate mii) doar pentru ca niste ...
windowsari ... nu-s in stare sa dea "NO" la fiecare prompt pe care il
primesc pe www.yourpornhere.com . Solutia aleasa de cei de la RDS mi se
pare una corecta. Ce mi se pare nesimtire e ca nu spun.