-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On
Behalf Of rzeno
Sent: Sunday, October 07, 2007 11:58 AM
To: rlug@lists.lug.ro
Subject: Re: [rlug] send_mail si Fiberlink.RDS

On Sun, Oct 07, 2007 at 10:57:55AM +0300, Dan Uscatu wrote:
> [...]
apar

> tzapa. PBL e nu-s ce lista de adrese "rezidentiale", pe care unii
considera
> ca n-ar trebui sa rulezi servicii. si eu mi-am gasit ip-ul listat in
PBL,
> prin simplul fapt ca RDS a listat acolo TOATE ip-urile pe care le
folosesc
> pentru fibra (niste clase din alea uriase). si am abonament de
business.
> las' ca ies eu la pensie, sa am timp de procese.

NU ARE RDS NIMIC CU ASTA!!, are ce bube vrei tu dar asta NU pentru
simplu
fapt ca nu poate nimeni lista in PBL pe cine vrea, asta fara sa mai
discutam
de faptul ca un isp trebuie sa fie complet dus cu pluta ca sa faca asta.

Ia mai vezi ce zic cei de la spamhaus de PBL. Nu e nici XBL, nici RBL,
ci o "initiative a ISP-istilor.

> din fericire, din PBL poti cere sa fii scos, pentru ca nu e
administrat de
> cacatii de la RDS.

da, dar dupa ce-ti rezolvi problemele si se confirma, altfel acolo mori.
:-)

Si aici gresesti; din PBL trebuie doar sa ceri sa fii scos sis a ai un
mail valid. Crezi ca eu nu mi-am pus problema daca nu cumva locatiile
respective au probleme? Ba chiar le blocasem eu portul 25 :) lasand doar
serverul de mail sa iasa. Asa ca normal ca m-a trecut un fior cand am
vazut ca sunt listat....  dar totul era OK la mine.

--
"We must be systematic, but we should keep our systems open."
  -- Alfred North Whitehead, Modes of Thought --

This mail was scanned by BitDefender
For more informations please visit http://www.bitdefender.com