Salut,

On 10/8/07, Ionut Eana <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> On 10/8/07, Iulian Ionescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>
> Imi cer scuze! Am fost cascat! Sa reformulez...
> Cert este urmatorul lucru. Cum am spus si in primul mail, daca dau la
> www.dnsstuff.com Spam Database Lookup pe IP-ul 86.106.192.96 apare in foarte
> multe liste de acolo. Nu inteleg cum se intampla chestia asta din
> urmatoarele motive:
>
> 1. postfixul nu face relay decat la 127.0.0.0/8
> 2. nu exista squid sau alte chestii de genul pe masina
> 3. portul 25/tcp este filtrat pe partea de lan (nu sariti la mine)

> [...]

Pe respectivul server ruleaza o oarecare aplicatie ce poate fi
compromisa sau folosita pentru a face lucruri necurate de catre
persoane malvolente. :) Exemple: aplicatie LAMP, proxy open, etc.
Verifica logurile de pe sistem sa afli exact ce a cauzat problema.

Vezi ce au spus si Zeno, Rpetre sau Mituc.