Tarhon-Onu Victor wrote:

>     Daca citesti matale bine acolo ai sa vezi ca am pomenit doar de
> overheadul la CPU, nu si la date
Aia 10mbiti la ce se refereau?
Oricum thread-ul nu mai e on-topic, s-au oferit deja solutii.
> (pentru ca e prea mic, chiar daca tu nu stii ca nu toate frame-urile
> sint de 1518 bytes + eventual alte headere si deci ca overheadul la
> date ar fi mai mare putin decit ai calculat in mod evident gresit tu).
Era vorba de frame-uri maxime, evident pot exista pachete ip cu payload
de 1byte, adica 18 + 20 + 1, si de aici ne jucam de-a aritmetica.

>     ++daca placa aia a facut 800Mbps atunci ori ai masurat asta pe
> switchul in care era conectata si tocmai luase un flood meserias ori
> la o foarte mare parte din traficul ala dadeai drop si nu se mai ducea
> nicaieri.

Chiar nu ai de unde sa sti cum am masurat traficu si daca era flood. A
fost la fel si de pe switch si /proc/net/dev
fara flood, altfel mentionam. Am prezentat niste valori pentru cine
intereseaza si crede.