Si 2 IP-uri inseamna practic 2 placi de retea, right? pai asta e
realizabil, nu vad problema...

On 11/3/07, Luci Stanescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> [...]
Se practica ceva de genul asta, desi nu stiu daca ca proxy sau
altceva... anyway , poti sa faci ceva gen distribuited storage... sa
tii foarte multe fisiere imprastiate pe diverse calculatoare intr-o
retea, si proxy-ul sa stie de unde sa ia fisierele cerute, poate si un
caching etc... dar asta ar fi eficienta pt situri cu foarte mult
content static.
Pe mine ma intereseaza cat de greu, si in ce ar consta sa separ partea
dinamica de cea statica, ca sa scad load-ul pe serverul ce proceseaza
php-urile.