Salut,

De ceva vreme observ in logurile serverului de mail urmatorul warning:

Connected_to_216.39.53.2_but_greeting_failed./Remote_host_said:_421_Message_from_(X.X.X.X
)_temporarily_deferred_-_4.16.50._Please_refer_to_http://help.yahoo.com/help/us/mail/defer/defer-06.html/

Astfel, mesajele spre yahoo ajung foarte greu, iar atunci cand sunt primite de
yahoo sunt trimise in Bulk.

M-am tot dat pe internet si am gasit ca pentru a rezolva problema asta este
bine sa ai in headerul mesajelor trimise Domainkey si semnatura DKIM. Mi-am
trimis un mesaj de pe o adresa yahoo  si am vazut ca ei au doar DomainKey.

Dupa lungi lupte cu serverul de mail (stiti voi care) am reusit sa-l conving
sa semneze mail-urile cu DomainKey si DKIM. Cu toate astea mesajele mele spre
yahoo primesc acelasi warning si satu in coada pana cand yahoo binevoieste sa
le primeasca.

Daca trimit mail spre yahoo de pe serverul k.ro mesajele ajung instantaneu. As
indrazni sa spun ca si dupa furnizori free de mail nu este nici o problema.

Cum se poate rezolva problema asta? Voi aveti probleme cu trimiterea
mail-urilor spre yahoo?

Alex