Buna Ziua Listashi,

V-am vorbit si in alte dati despre un laptop Fujitsu-Siemens, a carui
configuratie, se poate vedea la:
http://www.linux-on-laptops.com/hosted/Debian-Etch-Fujitsu-AmiloPro3515.html.
Pentru suport audio, systemul (FEDORA Core8) foloseste pulseaudio, si
functioneaza impecabil.
Suportul video, este dat de modulul "openchrome". Pentru asta am instalat
-xorg-x11-drv-openchrome-0.2.900-7.fc8.i386.rpm,
-xorg-x11-drv-openchrome-devel-0.2.900-7.fc8.i386.rpm,

In acest fel, am renuntat la "vesa" in xorg.conf in favoarea lui "openchrome",
si am asuport xv pe parte video.

Am instalat qt4-4.3.3-1.fc8, qt4-x11-4.3.3-1.fc8, pe care le cere skype-video
dupa care am trecut voiniceshte, lainstalarea lui skype-2.0.0.27-fc5, cel BETA,
cu suport video.

OK, s-a instalat, dar.... dupa conectare, cel cu care m-am conectat,
receptioneaza foarte bine
si foarte clar, imaginile de la mine, cu refresh mult mai bun decit cu  Kopete
sau Ekiga sau Windows ( ;-) )
Problema e ca eu NU receptionez imaginea de la celalalt capat al conexiunii
!!!!! Si nu stiu de ce !! :-((
(Aceeasi situatie si cu skype static !!!)
Ce mai pot spune, este ca la comanda "ldconfig" primeam un output:
"ltrace /usr/lib/lbddmpeg.so: permision denied".
L-am sters la un moment dat din /usr/lib. acuma l-am repus, si nu mai apare
eroarea, dar e ciudat de ce
nu mai apare. Nici nu mi-e clar daca are treaba cu skype-le..........

Ca sa nu vorbesc prea mult, poate ma puteti lamuri/ajuta careva, ce sa fac sa
receptionez si eu imaginea
cu acest skype de linux !!????

Multumesc frumos !!