Da, mplayer-ul are suport pentru xv (am instalat modulul openchrome)
  Ekiga, de asemeni functioneaza, d.p.d.v. video, DAR, cind dau acceptul
convorbirii,
  acesta(ekiga) crapa !!

  Si acuma, problema cu skype:
  Suportul "xv" l-am obtinut, intalind pachetii "openchrome", de pe
  Fedora Everything.
  Dupa sapaturi atente, pe Google, am gasit ca (Skype-le de linux) functioneza
optim DACA,
  in dublu sens, placa video are cel putin doua porturi "xv" "xvinfo | grep
port"
  Ori laptop-ul meu, FUJITSU Amilo Pro 3515 are placa video on board, si
  la comanda "xvinfo" imi arata un singur port !!
  DAR, ce am mai observat: In cazul in care:
  - disablesc optiunea de "Start My Video Autotically"
  - dupa stabilirea conexiunii, porneste cel de la celalalt capat, video-ul;
  - dupa aparitia/receptia imaginii lui;
  - pornesc video-ul meu;

  Ei, in aceasta succesiune, pot transmite si receptiona imagini !!! E drept ca
pe mine nu ma vad !!! Nu mi-e clar cum e cu "dublu sens" !! Dupa toata chestia
de mai sus, cind transmit
  si receptionez, nu e in dublu sens ???
  Tot dupa mult Google, am gasit o posibilitate de video "Test Call", pentru
aceasta trebuie
  apelat user-ul "videoecho123". E o chestie BETA, dar care a functionat !

  Cam asta e situatia la momentul actual... poate se va mai imbunatati, sper.
  Inchei cu o intrebare: Cind placa video, are un singur port "xv" ?
  Cumva asta e apanajul placilor video on-board, sau al unui anumit tip de
placi ?

  O zi buna !!

Alexandru Balan <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

On Sat, 2008-01-12 at 04:03 -0800, newbielinux ion wrote:
> Buna Ziua Listashi,
[stuff]
> Ce mai pot spune, este ca la comanda "ldconfig" primeam un output:
> "ltrace /usr/lib/lbddmpeg.so: permision denied".
> L-am sters la un moment dat din /usr/lib. acuma l-am repus, si nu mai apare
> eroarea, dar e ciudat de ce
> nu mai apare. Nici nu mi-e clar daca are treaba cu skype-le..........
(fuarte tare)
> Ca sa nu vorbesc prea mult, poate ma puteti lamuri/ajuta careva, ce sa fac sa
> receptionez si eu imaginea
> cu acest skype de linux !!????

Ekiga merge ?
Mplayer -ao xv merge ?