From: Alex 'CAVE' Cernat <[EMAIL PROTECTED]>
To: Romanian Linux Users Group <rlug@lists.lug.ro>
Sent: Sunday, March 2, 2008 11:01:33 PM
Subject: Re: [rlug] Latente mari si pierderi de pachete la trecerea traficului
printr-un bridge software pe linux

Bogdan-Stefan Rotariu wrote:
> [...]
nu mai stiu cum e acuma la realtek, dar pe la 8x39 abcd si tot tacamul
erau un fel de win-placi de retea, in sensul ca foloseau destul de
simtitor procesorul
sfatul meu ar fi sa renunti la ele si sa bagi niste intel-uri; chiar si
la mana a doua ar fi mai bune decat niste realtek-uri noi noute, atunci
cand e vorba de trafic cat de cat intens prin ele

Alex