Tatulescu Andrei wrote:
Am sa incerc cu alte placi de retea, e clar acest lucru, dar ma intreb, oare nu
o fi si placa de baza o problema, deoarece folosesc un Ecs  ( sunt la reduceri
) si trebuie sa scot performante din echipamente low cost...Precizez faptul ca
pe un alt ruter linux am o placa realtek no name si una zyxel dar cu chip tot
realtek si am tot traficul de 5-10 Kpps si 30 Mbps. Simt ca cedez in fata
tehnologiei si asta ma infurie serios.:D

Rugaminte, top posting sucks.

Reduceri ca reduceri, dar e 100 de euro o placa de baza intel intreaga la cap, care iti vine din fuleu cu o placa gigabit onboard.

PS. MSI este cel mai bun lucru de la extended ram incoa'