2008/3/21 Andrei Nestor <[EMAIL PROTECTED]>:
> Am si eu o intrebare existentiala. Daca pornesc un proces in
>  background, am posibilitatea sa-i redirectez dupa aia stdout sau
>  stderr catre un (alt) fisier?
>  Thanks,
>  D.

  Daca ne zici si problema existentiala (problema, nu intrebarea),
poate stim sa te ajutam mai bine. Pina atunci, ca sa imi dau cu
presupusul: daca vrei cumva sa pornesti bittorrentul de la serviciu si
apoi sa il verifici de acasa, atunci cauta pe Google "screen linux".
Pe scurt, cu "screen" poti sa detasezi o sesiune de lucru de
terminalul ei, si apoi sa o atasezi de la un alt terminal.

Hope this helps,
Mihai