On Fri, 21 Mar 2008, Mihai Osian wrote:

 Exemplu concret: eu am o retea de 30 de PC-uri. Pe server ruleaza
apache cu virtual domains, postfix+amavis+spamassassin+clamav,
courier-ssl, mysql, bind, dhcpd, cups, samba, ssh, openvpn, SNAT +
firewall, pmacctd (pt monitorizare trafic) si kitchen sink. VPN-ul e
utilizat doar ocazional.

Si ce legatura are un server in principal de aplicatii cu unul care va face preponderent routare si care e omorit de intreruperi cu mult inainte de a fi macar incurcat de orice aplicatie care ruleaza in user space?

--
Let's cut tha crap, ok? Ce spun eu aicea ma reprezinta doar pe mine, si-mi
rezerv dreptul sa ning asupra oricarei companii pe care credeti voi c-as