2008/3/20 Radu Liteanu <[EMAIL PROTECTED]>:
> Salut,
>  se da o retea de 25-30 PC-uri si 4 locatii externe (RO,USA)- pe viitor
>  poate mai multe - legate prin VPN (Ipsec, openswan).In mod normal - si
>  cu ajutorul iptables & friends - traficul prin tunele ar trebui sa se
>  reduca la ssh,remote desktop si vnc. PC-urile din retea, ca de obicei,
>  browsing, pop3,etc.
>  Intrebare: din experienta voastra directa si personala, care ar fi
>  configuratia hardware(CPU,cantitate RAM) pe care o folositi/ati folosi-o
>  pentru un firewall Linux ce trebuie sa tine in spate cele de mai sus?
> [...]

  Exemplu concret: eu am o retea de 30 de PC-uri. Pe server ruleaza
apache cu virtual domains, postfix+amavis+spamassassin+clamav,
courier-ssl, mysql, bind, dhcpd, cups, samba, ssh, openvpn, SNAT +
firewall, pmacctd (pt monitorizare trafic) si kitchen sink. VPN-ul e
utilizat doar ocazional.

  Serverul e un amarit de Celeron la 900 MHz, cu 256 MB RAM.
Procesorul e 85% idle. Cu memoria sta mai prost - 95% used plus approx
100MB swap. Load average: 0.75  0.60  0.47.  Astea sunt valorile medii
pe care mi le zice "sar" pe ziua de azi, de la 8am la 6pm. Peak-load a
fost pe la amiaza: 2.77  2.39  1.10 (dar alte dati am vazut si mai
mult).

Mihai