Salut,

Pentru inceput mentionez ca sunt un novice - singurele contacte cu
linux-ul au fost punerea pe picioare a unui sistem de monitorizare
bazat pe Nagios

Am avut ceva probleme cu serverul de mail - Postfix, din
cauza unui server rbl. Am scos acel server din /etc/postfix/main.cf
dar evident ca au inceput sa curga spam-urile. Serverul pe care l-am
sters am aflat ca nu mai era de actualitate, traficul era redirectat aiurea si
din
cauza asta imi respingea toate mailurile dand time out.

Acum as dori sa setez inapoi un rbl, dar nu am gasit nicaieri o lista
cu servere UP - nu as vrea sa setez servere gasite pe liste din 2006 -
2007 si sa am surprize cu mailuri pierdute din cauza ca nu mai sunt
valabile. Daca se poate posta o lista cu rbl-uri free active as ramane
profund indatorat.

Va multumesc pentru timpul pierdut.

e-mail written on Thursday, June 5, 2008, 12:48:31 PM

Andrei Samoila - IT Assistant RAL Computers SRL

www.ral.ro  | www.zyxel.ro
http://www.ral.ro/php/contact.php