Andrei Samoila dixit (2008-06-05, 12:24:25):

[...]
> Acum as dori sa setez inapoi un rbl, dar nu am gasit nicaieri o lista
> cu servere UP - nu as vrea sa setez servere gasite pe liste din 2006 -
> 2007 si sa am surprize cu mailuri pierdute din cauza ca nu mai sunt
> valabile. Daca se poate posta o lista cu rbl-uri free active as ramane
> profund indatorat.

Poate ca http://stats.dnsbl.com/ iti va fi de folos.

lonely wolf dixit (2008-06-05, 12:33:55):

> eu acum am:
>
>            reject_rbl_client zen.spamhaus.org,
>            reject_rbl_client cbl.abuseat.org,
>            reject_rbl_client dnsbl.sorbs.net,
>            reject_rbl_client softcore.rbl.sns.ro,
>            reject_rbl_client combined.njabl.org,

Datele din cbl.abuseat.org sunt deja incluse in xbl.spamhaus.org [1]
deci si in zen.spamhaus.org [2].

[1] http://www.spamhaus.org/xbl/
[2] http://www.spamhaus.org/zen/

--