2008/11/11 lonely wolf <[EMAIL PROTECTED]>

> Nu poti face asta decit fie individual pe fiecare statie, fie [de] pe un
> server de domeniu care sa faca push la policy catre statiile din domeniu.
> Daca pui un samba pe linux si aranjezi sa fie server de domeniu (atentie, a
> nu se confunda cu workgroup), incepi sa ai oarece sanse.

daca ai statii windows, iti trebuie domeniu, si faci policy (s-a mai zis mai
sus)
daca vrei solutie hardware, sunt niste "capse" gen
http://www.redferret.net/?p=6390 (primul link care l-am gasit) care asigura
protectie fizica
mai sunt diverse softuri de windows care monitorizeaza porturile usb si iti
dau mail cu ce si cum se face

FLAME: oricum ai face, informatiile se "scurg" daca un angajat tine neaparat
sa se manifeste ca o "scursura". poti doar sa face o monitorizare extrem de
stricta si sa platesti o armata de chinezi/indieni sa iti analizeze loagele.

si oricum tre sa pui un disclaimer care sa anunte angajatul ca e monitorizat
si tre sa il pui sa si semneze o hartiuta......cauta prin arhive ca stiu ca
a fost un flame puternic.

--
O zi buna in continuare,
Cezar Lica