> daca ai statii windows, iti trebuie domeniu, si faci policy (s-a mai zis
> mai sus)
> daca vrei solutie hardware, sunt niste "capse"

asta e o mare aiureala. cine te impiedica sa dai disable din bios la porturile
usebeu', dupa care pui parola pe bios. si merge brici si pe geamuri, si pe
linucs, si pe *besedeu' si pe ce natzie vrei tu de OS - merge bine pina si pe
OS-urile neinventate inca :-))

> gen
> http://www.redferret.net/?p=6390 (primul link care l-am gasit) care asigura
> protectie fizica

dar tu stii ca treaba asta cu dezactivarea usebeurilor, este ca apa sfintita:
"nu te vindeca dar nici nu te omoara"... scurgeri de date vei avea oricum,
cit timp calculatorul acela e in retea si userul isi doreste cu adevarat sa
sustraga ceva. cerinta ta pare a fi una tipica unei persoane grabite sa puna
in aplicare sarcina primita de la conducere - de regula persoane complet
atehnice, repezite, care reduc totul la dispozitiile date de ei "Am zis eu
asa, sa vad cine mai indrazneste... Succes.

Alx