Da. e inregistrat.
ibm*CLI> sip show registry
Host                            Username       Refresh State
Reg.Time
eurovoice.ro:5060               [EMAIL PROTECTED]       285 Registered
 Mon, 17 Nov 2008 11:07:05

Ok.
Daca il bag in context from-internal.. are ceva? Oricum toti userii tre sa sune
pe trunk-ul ala.

Daca mi-ar da forbiden ar fi bine. Dar mie imi da congestion.

Ma repet.. dar inbound-ul merge...
Am zis dupa aia ca trimit eu numerele gresit. Si am schimbat ruta spre un trunk
sip cu alt server, ca sa vad ce trimite si ce ajunge. Si ajunge ok... si pot sa
sun prin celalalt server mai departe.. etc. si merge. (am o placa sangoma si un
gsm-gw acolo).

Am uitat sa mentionez ceva. In momentul asta, asterisk-ul pe care am trunk-ul
spre euroweb e nat-at. Nu are inca ip routabil. Sa fie si asta o problema?

Oricum, am incercat cele 2 configuratii (multumesc mult de idei), dar nu merg.
Imi da un congestion de toata frumusetea.