Salutari.

Se dau: un cont de la euroweb de sip: 033XXXX, si un asterisk 1.4

Vreau sa fac un trunk sip cu euroweb-ul sa poata suna mai multe extensii locale
din asterisk-ul meu prin extensia respectiva.

Are cineva vreo idee ce string de inregistrare vor? Au si un openser pe undeva
care ma cam incurca.

Ca idee inbound-ul merge (chiar si trunk-ul sip pe care l-am facut spune ca e
registred) numai ca nu pot suna in afara via trunk-ul euroweb.

Daca pun extensia lor pe un eybeam merge.. si inbound si outbound.

Banui ca ar fi o problema de inregistrare. Daca doriti detalii suplimentare..
pot sa trimit.

Multumesc anticipat.