Tu vrei ca tot spatiul liber de pe toate calculatoarele din retea sa se
transforme intr-un filesystem mare ca suma a spatiilor libere si toata
lumea sa se scalde in acel unic filesystem ? Si sa se mai si umple
automat in functie de ce spatiu liber exista pe fiecare "participant" ?

Parca era o solutie de sistem de fisiere de asta distribuit, ba mai era si raid daca imi aduc bine aminte (vorba vine raid, ideea e ca era informatia putea fi pusa redundant, daca se voia acest lucru). Dar nu mai stiu cum se numea.