Nu folosesc Fedora deloc insa ce-ai zice sa incerci sa intri in
interfata grafica utilizand un username altul decat root dupa care
sa-ti faci treburile de care ai nevoie? Poate ca oamenii aia s-au
gandit un pic si INTENTIONAT iti pun bete in roate in a accesa X ca
root.

(Da, stiu, mesajul meu nu-ti rezolva problema in mod direct, nici nu
intentionez asta.)