Normal ca nu stau ca root. Ideea este ca ma intriga fiindca nu am gasit pe unde au modificat si de unde vine. Un alt necaz este ca nu ma lasa sa ma conectez pe wireless nici din user nici din root. In ambele cazuri imi spune ca nu am drepturi.
Numai pe ethernet merge

George R. NICA wrote:
Nu folosesc Fedora deloc insa ce-ai zice sa incerci sa intri in
interfata grafica utilizand un username altul decat root dupa care
sa-ti faci treburile de care ai nevoie? Poate ca oamenii aia s-au
gandit un pic si INTENTIONAT iti pun bete in roate in a accesa X ca
root.

(Da, stiu, mesajul meu nu-ti rezolva problema in mod direct, nici nu
intentionez asta.)