Andrei Pascal wrote:
> Stai sa ne intelegem... daca e "retea interna" atunci termenul de
> "server VPN" e usor... deplasat. Tu faci practic un VPN mesh acolo,
> daca ai comunicare peer-to-peer, sau vpn intre statii si fiecare
> server (mai putin ala de DHCP) cu care astea comunica. Overheadul mi
> se pare aberant, pentru CPU load cel putin.
>
> De pura curiozitate: cine si de ce a pus o asemenea problema? "Retea
> interna" == mediu in care ai incredere. Daca nu mai ai incredere nici
> in reteaua interna... vai si-amar.

Stiu ca e deplasat termenul, dar am pus intrebarea cu un scop: daca e
putin probabil sa functioneze asa ceva, macar sa-i pot da cat mai multe
argumente contra celui care insista la nesfarsit. Daca totusi am o mica
sansa sa fac asa ceva, sa stiu ce ma asteapta.
Pe de alta parte, in varianta criptarii traficului folosind echipamente
dedicate, ce mi-ati recomanda? (daca e offtopic a doua intreabare, putem
trece pe offtopic).

--
Catalin Bucur      mailto:c...@geniusnet.ro
NOC @ Genius Network SRL - Galati - Romania