2009/2/13 Catalin Bucur <c...@geniusnet.ro>:
> Te rog, nu-mi mai aduce aminte si tu ca e o aberatie, avand in vedere
> zecile de moduri in care poti sustrage informatia dintr-o firma :-)
> Mersi de idei.

Pai arata-i zecile alea de moduri. Si o sa inteleaga ca asta cu
criptatul e fix pix.

Besides, switchul nu e securizat (incuiat intr-un rack / camera
separata etc.)? Prizele conectate la switch nu sunt doar cele care au
computer legat la ele? Porturile USB de pe statii sunt dezafectate -
nu din BIOS, ci HARDWARE! - si SIGILATE? Aveti detector de metale la
intrarea in firma? Aveti patch panel-uri care sa TAIE automat cablul
cand detecteaza deconectarea patch cordului de la statie? etc. etc.
etc. (deci aia cu criptarea e departe rau, vine dupa toate astea -
BTW, cele de mai-nainte se practica in medii EXTREM de SENSIBILE, prin
toate tarile care folosesc calculatoare...)

--
Ave