On Monday 06 April 2009 11:34:58 Petru Ratiu wrote:
> M-ar interesa o modalitate de a trimite sms-uri din linia de comanda.
> Inainte sa iau in considerare servicii 3rd party care ofera asa ceva
> (am folosit cateva si sunt niste dezavantaje care nu prea-mi convin,
> in speta timpul de livrare si riscul de non-delivery), as prefera sa
> folosesc ceva serviciu de-al providerilor de telefonie mobila.
>
> Vodafone vad ca are pe site doua servicii care ar semana cu ce-mi
> trebuie: SMSender si mail2sms. Din pacate amandoua insista sa instalez
> o aplicatie windows, lucru care nu ma incanta deosebit. Amandoua zic
> [...]

Nu te-ar coafa gnokii cu un terminal conectat pe seriala/usb/whatever ?
gnokii stie sa faca o multime de chestii interesante, ba pentru ce vrei tu din
cate inteleg e chiar excelent. Mai mult, exista niste device-uri care trimit
sms-uri puse in vanzare de unii de prin tei daca nu ma insel, daca te ajuta
gasesc si un link.