> Dupa cum ziceam si mai sus, nu ma incanta prea tare solutia. In
> principiu pentru ca:
>
> - volumul de sms-uri per locatie va fi relativ mic, s-ar putea sa
> impinga costul undeva unde un serviciu extern sa merite mai mult;
> - bataie de cap in plus pentru urmarirea valabilitatii/creditului cartelei
> - telefonul ar sta cam aiurea in rack, sa nu mai zic ca ar creste
> riscul aparitiei de binevoitori care sa-mi aduca telefonul pe care
> l-am uitat (am patit-o ;) )
> E drept. ar fi si un avantaj dat de posibilitatea de a trimite alerte
> [...]

Device-ul de care ziceam nu e telefon, ci e o jucarie in care intr-adevar
trebuie sa bagi un SIM (care poate fi insa cu abonament, sms-uri incluse,
etc) si costurile sunt sub control in felul asta. Device-ul eu de exemplu
l-am "atasat" de rack, fiind ceva cam de 5x6cm relativ plat care se poate
lipi pe un picior de rack shi sta bine mersi.

Alte solutii nu mi-au trebuit deci n-as putea sa-ti recomand altceva :)