[apc3]
        driver = usbhid-ups
        port = auto
        desc = "APC Back-UPS ES 1500 3"

[apc4]
        driver = usbhid-ups
        port = auto
        desc = "APC Back-UPS ES 1500 4"

Driverul si portul e acelasi (toate sunt pe USB si folosesc acelasi driver). Descrierea e irelevanta. La "Configuration directives" mai se putea configura: sdorder, nolock, maxstartdelay care mi-au parut irelevante pentru ce imi trebuie mie.
Din ce am observat eu, configuratia detecta un singur UPS.

Restul configuratiilor tineau de useri, configurarea demonilui, liste de accese, acces web.

-UPS model 1 pe USB, Bus=05 Lev=00 Prnt=00 Port=00 Cnt=00 Dev#=  1
-UPS model 1 pe USB, Bus=04 Lev=10 Prnt=10 Port=02 Cnt=01 Dev#=  3

Chestia asta o poti face cu udev, sa-ti aloce device file-uri separate bazindu-se pe bus/vendor/etc.
Eu am dat ca exemplu cum as fi dorit sa fie declarat, sa fie inclus si id-uri sau alte informatii oferite de USB. Sa fie ceva de genu:

[apc1]
        driver = usbhid-ups
        port = auto
        desc = "APC Back-UPS ES 1500 1"
        usb-id = 01

[apc1]
        driver = usbhid-ups
        port = auto
        desc = "APC Back-UPS ES 1500 1"
        usb-id = 02

Din pacate la nut, nu am gasit la "Configuration directives" chestii de genu. Acelasi lucru e valabil si pentru apcupsd, doar sintaxa configuratiei e putin diferita.

Iulian wrote: