2009/6/29 Dragos Popescu <drag...@gmail.com>:
> De curând m-am procopsit cu un abonament de la RTC care a venit cu bonus
> net (chipurile) moacă.
> Acum ies pe net printr-un router uairles conectat într-un modem UPC,
> folosind însă conexiunea prin fir.
> La laptop am şi uairles, pe care aş putea-o folosi să ies prin UPC.
> Aş vrea ca prin fir să ies prin modemul de la RTC.
> Ce şi unde să citesc ca să pot face un aşa fel de setup funcţional: un
> net prin pe o placă de reţea, altul pe alta?

Primul pas ca să le poţi folosi concomitent este să ai subneturi
diferite pe ele. Adică să configurezi pe routerul wireless pe LAN o
altă clasă de IP-uri decât pe modemul RTC. De exemplu, pe una să ai
192.168.x.0/24, pe alta să ai 192.168.y.0/24, cu x != y.

Apoi, având conectivitate cu internetul prin ambele părţi, mai trebuie
să-ţi faci un sistem de balansare. Poţi să încerci cu un round-robin
după tutorialul de aici: http://www.ssi.bg/~ja/nano.txt  Îţi recomand
să-l citeşti mai mult ca un "guideline", fiindcă e despre kernelul
2.4. În principiu, "magia" care te interesează e linia asta:

# ip route add default nexthop via $GW1 dev $WRLS-IF nexthop via $GW2
dev $RTC-IF

P.S. împărtăşesc sensibilitatea lui Petru Raţiu. Zic doar aşa, FYI;
n-aş îndrăzni să-ţi cer să-ţi adaptezi stilul la listă. E important să
fii tu însuţi în orice situaţie.

--
www.flo.ro