On Wed, 2009-08-05 at 13:39 +0300, Eugeniu Patrascu wrote:
> urma
> avea
> are :)
> "cand"
> >

> Cand o sa apara o sa fie si o metoda de mitigare a lui.

au tot fost (si vor mai fi) vulnerabilitati in vmware & friends ce
permiteau accesarea hostului din masina virtuala sau, gratie unor
"implementari de succes" intel, coruperea memoriei unui tert vm

la indemana pt referinte nu am acum decat astea
http://blackhat.com/presentations/bh-dc-08/Oberheide/Whitepaper/bh-dc-08-oberheide-WP.pdf
http://blackhat.com/presentations/bh-dc-09/Wojtczuk_Rutkowska/BlackHat-DC-09-Rutkowska-Attacking-Intel-TXT-slides.pdf