Dragos Chiriac wrote:
Flower wrote:
Dragos Chiriac wrote:
Ba, da nu era de la IDE, si pe s-ata cripto stuff din bios/soft-ul
hardului ? Ca alea merg ultraeficient. Adica daca n-ai factura in
original sa de duci la producatoru hardului cu ea (si mie mi-a luat 2
 luni juma sa aflu la cine cum sa ma duc) erai relativ fucked. Chiar
Abibula  era cel care ne dadea raspunsurile cu pricina pe undeva, ca
si el incerca, da nu i-a iesit,  si io eram contrariat ca mie imi
iesise cu producatoru' de harduri, doar ca pastrasem prin minune
factura si era si prima mana (double luck).

Sau era flame, si trebuia sa facem sto ? Laptopu soramii luat cu 7
mil, un vaio suparat de 17" cu grafica separata si suparata ... nici
acu nu stiu care e parola pe bios, si buteaza doar cu sicku :) de pe
un hard nou nout. No harm done, doar ca biosu o sa ramana cum e
forever. E un laptop de 60 de mil, in care am bagat un hard nou de 3
mil si un sd de 2 giga sa aiba de unde buta ... e bine. Daca vrea
careva hardu, si il poate sparge, e invitatul meu. Ca io nici sa-i
resetez parola si sa-l reduc la faza de hard gol n-am reusit. Si tind
 sa cred ca stiu ceva stuff. Am 4 harduri d-astea pe masa acu. 3
dintre ele sunt genuine stuff, adica e de la dobitoci, nu de la hoti.

Spar sa nu fi jignit aiurea pe nimeni, era doar o observatie. Toate
hardurile (mai nou de 2006) au crypto stuff in ele.

Ceea ce spui tu e parolă de controler, platanele au datele reale, nu
encriptate. Deci nu e crypto stuff ci doar o parolă ca să vrea să-ți dea
acces la date. Uneori s-ar putea să fie suficient, alteori poate vrei
mai mult.
Nu e pe controller, e pe hard disk direct, si erau dstul de strong cat sa nu le pot decripta trivial. Like cu hardu pus pe alta masina. banuiesc ca era AES, da nu garantez. Nu de alta, da peste v-o 200 de ani va spun ce era defapt la ce putere de procesare am disponibila.
ca faza, am unu acces la unu d-asta http://www.pctestpro.com/disktest/hddrock.htm de la ecomm (israel) , da acelasi lucru face. is destul de hardcore.

Pfiu, sunt inca treaz. Relativ. Ca dorm pe mine.

Flower