2009/8/28 Dragos Chiriac <dra...@secured.ro>:
> Silverstripe. Nu are prea multe pluginuri, dar pentru publishing e misto.
> Poate fi relativ usor extins si ext-js tree-ul la manegement e simpatic. E
> scriptat MVC. Frameworku' MVC pe care e scris se numeste Sapphire, si a luat
> nu stiu ce premiu la Google Summer Of Code anu trecut.

Google Summer of Code nu da premii unor proiecte open source, ci da
bani unor studenti sa invete si sa lucreze pentru diverse proiecte
open source, nu este un concurs in care Silverstripe a luat un premiu
si altii nu l-au luat.
Partea grea e ca proiectul open source sa fie acceptat in acest
program, dar odata acceptat (pe criterii care nu prea au legatura
directa cu maturitatea proiectului sau cat de bine face ceea ce face)
va primi studenti care vor lucra pentru proiect.

In 2009 (vara asta) au participat in cadrul Google Summer of Code
proiecte open source ca Drupal, Joomla si alte 148 de proiecte open
source (http://socghop.appspot.com/program/accepted_orgs/google/gsoc2009),
dintre care totusi lipseste Silverstripe. Asta nu inseamna ca
Silverstripe e mai nashpa ca celelalte 150 de proiecte open source
care "au castigat premiul".

Mai multe despre Google Summer of Code:
http://code.google.com/soc/
http://socghop.appspot.com/