Joomla imi pare destul de ok dar este greoi si te cam pierzi in module , componente si alte chestii tare stufoase . Ptr siteuri sau portaluri maricele si cu nu stiu cate optiuni si schimbari zilnice merge . Oricum se incarca cam greutz si daca nu alegi cu atenti modulul , mambotul sau componenta risti sa te alegi cu un site vulnerabil.

Mai rapid se incarca wordpress si drupal . Am folosit nitel mai mult drupal decat wordpress . Typo3 este iarasi ok si ies niste siteuri destul de frumusele si rapide .

Insa , recomand cu caldura modx http://modxcms.com/

Este un cms mai lite si se misca extrem de bine.

http://modxcms.com/learn/showcase/