Incerc sa pricep care este traseul unui e-mail pe care mi-l trimit din
afara retelei de la serviciu.

Cind ma uit la antetul mesajului vad de doua o linie ca asta:
cind de fapt acel host este rommeldam.tue.nl.

Am voie sa ma iau de departamentul de ICT sa-si corecteze
configuratiile sau aberez eu. Ce cauta acel localhost acolo si de ce
e-mailul extern merge de la mx2.tue.nl la rommeldam.tue.nl si apoi
inapoi la mx2.tue.nl dupa care este trimis normal?

Unele mesaje au linia asta in plus:

Sep 2009 10:23:34 CEST

dar atunci rommeldam.tue.nl trimite mesajul catre mx1.tue.nl.

Ce este cu X-Greylist asta? Intr-adevar mesajele care au linia aia vin
cu ceva intirziere.

Testul asta il fac caci am o banuiala ca unele mesaje nu le primesc
din cauza lor. Si vreau sa stiu daca mecanismul asta al lor poate fi
banuit ca-mi opreste din mesaje sau este altceva. Este vorba de vreo
4-5 mesaje importante pe an. Nu e mult, dar incerc sa caut cauza...
Ideal ar fi sa am antetul unui mesaj pe care nu-l primesc... :-)))

Ma poate ilumina cineva?

Ce optiuni am sa ma lupt cu ei?

Multumesc,
        Mugurel

P.S. Nu stiu ce ruleaza mx2.tue.nl sau rommeldam.tue.nl. Am o banuiala
ca sint niste linuxuri virtuale care ruleaza pe niste xp-uri.