> Unele mesaje au linia asta in plus:
>
> dar atunci rommeldam.tue.nl trimite mesajul catre mx1.tue.nl.
>
> Ce este cu X-Greylist asta? Intr-adevar mesajele care au linia aia vin
> cu ceva intirziere.
>
> Testul asta il fac caci am o banuiala ca unele mesaje nu le primesc
> din cauza lor.

Da, banuiala ta este corecta. Cand folosesti greylist, serverul tau de mail,
il "instruieste" pe cel senderului, sa faca retransmisia mesajului dupa un
timp (310 secunde in cazul tau). Daca serverul senderului nu face
retransmisie, mesajul e pa! In general, majoritatea mx-urilor o fac, dar nu
toate. Era si o lista cu mx-urile care nu fac asta, dar acum nu-mi e la
indemana link-ul. Practic, nu prea ai ce face, greylist-ul e un rau necesar
pentru reducerea spamului. In cazul in care stii exact adresa de mail de la
care nu primesti, atunci existe white_list. Da-le adresa baietilor de la
tehnic sa o adauge in exceptii.

O zi buna,
Alx