Pe un server in productie merge de ceva ani clamav milter cu bune
rezultate . Este clamav 0.88 ultimul mentinut de fc6. De ceva timp se
blocheaza  si blocheaza transferul e-mail  cu mesajul  Milter to error
state. Un "service  clamav-milter restart" reporneste totul dar  cum se
intimpla destul de des nu e o solutie .

ma gindesc sa trec la un clamav 0.94 la care am gasit rpm la
packages.sw.be  dar nu accepta un upgrade . Va trebui sa dezinstalez si
sa reinstalez dar as vrea sa stiu daca ar mai fi alte probleme la
trecerea la 0.94  . Am urmatoarele pachete :
 clamav-0.94.1-1.fc6.rf.i386.rpm,
clamav-db-0.94.1-1.fc6.rf.i386.rpm,
 clamav-devel-0.94.1-1.fc6.rf.i386.rpm,
 clamav-milter-0.94.1-1.fc6.rf.i386.rpm,
 clamd-0.94.1-1.fc6.rf.i386.rpm

instalate sunt :
clamav-db-0.94.1-1.fc6.rf
clamav-server-sysv-0.88.7-4.fc6
clamav-data-0.88.7-4.fc6
clamav-update-0.88.7-4.fc6
clamav-milter-0.88.7-4.fc6
clamav-lib-0.88.7-4.fc6
clamav-0.88.7-4.fc6
clamav-milter-sysv-0.88.7-4.fc6
clamav-server-0.88.7-4.fc6

E ok ce am ? pot incepe operatia fara probleme ?

Paul