lonely wolf wrote:

> ai incercat cu yum update ? daca da, ce eroare (sau erori) a dat ?

> eu am trecut de la .88 la .94 pe un centos 3 acum 3 zile, fara probleme
> "majore". trebuie editat insa fisierul de configurare, o serie de setari
> care in versiunea .88 nu aveau parametri, in .94 au (si sint obligatorii).
> sint aproape sigur ca de clamav-devel nu ai nevoie.

Am cam vazut pe net ca eroarea apare si la .94 la anumiti troieni ,
virusi. Cum nu am timp acum de experimente si nu pot lasa serverul fara
protectie cred ca o sa fac treaba pe la sf. de saptamina.

la yum update clamav: raspunde simplu .

Error: Cannot find a valid baseurl for repo: extras

ar trebui sa-i bag repo DAG dar rpm-urile luate de acolo nu fac upgrade
peste .88 instalat

Paul